جام در راه استادیوم آزادی تعداد تیم‌های لیگ‌ برتر کاهش می‌یابد؟ گزارشگر بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی لیگ مشخص شد مبارزه کوراش‌کاران خراسانی در آسیا برگزاری اردوی تیم ملی کوهنوردی بانوان کارگر در مشهد ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس رفسنجان شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز
سرخط خبرها

قرارداد ۱۰ میلیاردی بازیکن سابق استقلال با پیکان

  • کد خبر: ۲۱۵۲۹۲
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
قرارداد ۱۰ میلیاردی بازیکن سابق استقلال با پیکان
فرشید اسماعیلی که به تازگی به باشگاه پیکان پیوسته برای نیم فصل از این باشگاه مبلغ قابل توجهی گرفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرشید اسماعیلی درحالی که صحبت از حضورش در استقلال بود در چرخشی عجیب به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست.  

این حضور، اما برای بازیکن سابق استقلال فواید مالی بسیاری داشته است. اسماعیلی برای نیم فصل از باشگاه پیکان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده است.

به تقریب، او برای هر بازی ۷۰۰ میلیون تومان مزد دریافت می‌کند که عدد قابل توجهی است.

مددی، مدیرعامل کنونی باشگاه پیکان که پیشتر مدیریت استقلال را به عهده داشت، قصد دارد با جذب چنین بازیکنانی مانع از سقوط تیمش به دسته پایین‌تر شود.

مشخص نیست که مددی موفق به این کار شود یا خیر، چون وضعیت پیکان در جدول رده بندی لیگ برتر مناسب نیست و فاصله کمی با تیم‌های قعرنشین دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->